Brandhvem?

Beskriv din opgave.

Det er nemt og gratis.

Brand-identitet og logo

Er du nyopstartet, men mangler hjælp til at blive set? Eller måske er du en etableret virksomhed, der kæmper for at være på forkant og fange din målgruppe?


Hvad enten det drejer sig om at skabe en ny brand-identitet eller at udvikle en eksisterende, arbejder jeg for at fremhæve det, der fortæller historien om, hvem du er og hvad der gør dig speciel i forhold til dine konkurrenter. 

Logodesign

Visitkort

Brochurer / flyers

Kataloger

Online grafik

Og meget mere ...

Pris og kvalitet


Ingen tvivl. De to ting hænger sammen. Men der kan indgå mange faktorer i den ligning; Brandwise er ikke mit primære erhverv. Jeg arbejder som grafiker ved siden af og har startet Brandwise op for at kombinere min hobby med lysten til at sætte danske virksomheder og foretagender på landkortet. Derfor behøver jeg ikke at skrue helt op for valutaknappen for at holde forretningen kørende. Så priserne er bestemt i den konkurrencedygtige ende - kvaliteten, den er dog i top.

Designprocessen i 4 steps

Alle kunder er unikke i, hvad de laver, og hvem de er. Derfor er det også vigtigt for mig, at opgaven bliver deffineret via de fire steps nedenfor. Jeg vægter en god relation til dig som kunde med fokus på at levere en personlig service, som opfordrer dig til at være involveret i alle faser af designet. Det tror jeg på, er det, der gør forskellen.

Indledende møde om dit brand

1. INDLEDENDE MØDE

Du har måske allerede en klar idé om, hvad dit behov er. Hvis ikke så finder vi ud af det sammen. Den vigtigste del i processen er at lære dig og dit brand at kende så detaljeret som muligt. Vi mødes eller snakker sammen, så din vision og problemstilling bliver tydeliggjort, og formulerer sammen en tidsplan for opgaven.

Research og inspiration

2. RESEARCH

Når designoplægget er klart, begynder jeg at samle inspiration og information til brug i designbeslutningerne. Jeg vil se på dine kunder, konkurrenter samt andre nært beslægtede virksomheder og erhverv. I denne fase vil det være oplagt fx at oprette moodboards for visuelt at hjælpe os i den retning designet skal tages.

Ide og koncept

3. IDÈ OG KONCEPT

Sidste finish og detaljer

4. SIDSTE FINISH

Her bliver det spændende! På dette stadie er vi på skitser, wireframes og visuelle idéer. Dit projekt begynder at tage form på siden eller skærmen. Vi vil kunne tale sammen og finpudse idéerne i samarbejde, for at nå det helt rigtige resultat.

Når vi er tilfredse med det endelige resultat, vil jeg dykke ned i de finere detaljer og sørge for, at alt ser korrekt ud. Du vil modtage de filer vi har aftalt, i de formater du har brug for. Og har du yderligere spørgsmål eller brug for support, så står jeg naturligvis til rådighed, så du kommer så godt fra start som overhovedet muligt.

Mangler du et logo?

Lige nu får du 20% rabat på iværksætterpakkerne.

Budget

  • Indledende samtale
  • Der laves 2-3 udkast til dit nye logo
  • Du udvælger et som vi går videre med
  • Ved godkendelse rentegnes logoet
  • Filer sendes i ønskede formater

Normalpris  3.000 kr.

   2.400 kr.

Value

  • Indledende samtale
  • Der laves 2-3 udkast til dit nye logo
  • Du udvælger et som vi går videre med
  • Ved godkendelse rentegnes logoet
  • Filer sendes i ønskede formater

  • 250 stk. visitkort inkl. tryk på én side
  • 500 stk. A5 flyers inkl. tryk på én side 

Normalpris  5.000 kr.

  4.000 kr.

Deluxe

  • Indledende samtale
  • Der laves 2-3 udkast til dit nye logo
  • Du udvælger et som vi går videre med
  • Ved godkendelse rentegnes logoet
  • Filer sendes i ønskede formater

  • 250 stk. visitkort inkl. tryk på én side
  • 500 stk. A5 flyers inkl. tryk på én side

  • Valg af fonte og farver for en komplet rød tråd i din virksomheds identitet, alt samlet i en mini designmanual

Normalpris  7.000 kr.

  5.600 kr.

* Tilbuddet gælder til og med 28. februar 2022

Jeg har blandt andet løst opgaver for: